¡Espero que continuéis todos bien, tanto vosotros como vuestras familias y amigos!
Xª e Hª
2º ESO A e B
1º.- Hoxe temos que continuar completando o esquema, nesta ocasión serán as unidades exteriores á Meseta, xa que na anterior sesión puxéchedes a Meseta, os sistemas interiores da Meseta e os bordos da Meseta.
2º.- A continuación tendes que completar tamén o mapa da anterior sesión cas unidades de relevo do voso esquema novo. Podedes ir mirando os mapas das páxinas 179, 181e 183 para non equivocarse.
3º.- Despóis tendes que situar no voso mapa os dous arquipélagos cas súas illas correspondentes. (mapas páxinas 184 e 185).
4º.- Por último facer os exercicios páxina 179 número 1Interpreta o mapa; 181 número 2 Interpreta o mapa punto 1; Claves para estudar páxina 182 e claves para estudar páxina 184.
• A través de organismos internacionais, de forma directa e a través das ONG.
• Porque se existe corrupción e non se inviste no ben común, o país seguirá no subdesenvolvemento e os gobernos estranxeiros reducirán os seus investimentos.
• É necesario eliminar as elevadas taxas aduaneiras que gravan a entrada de produtos procedentes dos países en desenvolvemento; reducir as subvencións ás súas producións agrícolas, e pagar un prezo xusto polos produtos básicos de que viven moitos campesiños nos países en desenvolvemento, como o café, o algodón, o azucre…
1 Como se calcula o grao de desenvolvemento dun país?
a. Tendo en conta a súa riqueza, as súas infraestruturas e o seu número de habitantes.
b. Tendo en conta a súa riqueza e como repercute esta na poboación.
c. Tendo en conta o seu desenvolvemento industrial e os seus servizos.
2 Que consecuencias económicas ten o analfabetismo?
a. A man de obra pouco cualificada ofrécese por baixos salarios, o que atrae industria
deslocalizada de países desenvolvidos.
b. Problemas sanitarios, que teñen elevados custos para os estados.
c. Man de obra pouco cualificada que obstaculiza o desenvolvemento.
3 Cal destas afirmacións é certa?
a. Os países en desenvolvemento presentan cifras de endebedamento inferiores ás dos países
desenvolvidos pero non poden facer fronte ao pagamento.
b. Os países en desenvolvemento presentan cifras de endebedamento superiores ás dos países
desenvolvidos e non poden facer fronte ao pagamento.
c. Os países en desenvolvemento presentan cifras de endebedamento superiores ás dos países
desenvolvidos pero poden facer fronte ao pagamento.
4 As zonas en que as mulleres teñen máis limitado o seu acceso ao traballo son…
a. África setentrional e Iberoamérica.
b. África setentrional e subsahariana.
c. África setentrional e Asia occidental e meridional.
5 As cifras máis altas de mortalidade infantil danse en…
a. África subsahariana.
b. Asia meridional.
c. Oriente Medio.
6 Que é o IDH?
a. Índice de desenvolvemento humano.
b. Índice de dependencia humana.
c. Índice de desnutrición humana.
7 Que porcentaxe do PIB se comprometeron a doar,
en 1980, os países desenvolvidos para axuda exterior?
a. O 2,7 %.
b. O 1,4 %.
c. O 0,7 %.
8 Os acordos internacionais para protexer o medio ambiente, como o Protocolo de Kyoto…
a. Axúdanlles a competir aos países en desenvolvemento.
b. Limitan a capacidade de competir dos países en desenvolvemento.
c. Non afectan á capacidade de competir dos países en desenvolvemento.
9 Que lles fai falta aos países en desenvolvemento para seren desenvolvidos?
a. Aumentar as súas exportacións para obter mercados en que vender a súa produción.
b. Investimentos estranxeiros para desenvolverse.
c. Unha forte industrialización e transformacións agrarias e un desenvolvemento dos servizos.
10 Pobreza extrema é a que afecta a persoas con ingresos…
a. Inferiores a 1 dólar/día.
b. Inferiores a 1,25 dólares/día.
c. Inferiores a 1,5 dólares/día.
2º.- A continuación tendes que completar tamén o mapa da anterior sesión cas unidades de relevo do voso esquema novo. Podedes ir mirando os mapas das páxinas 179, 181e 183 para non equivocarse.
3º.- Despóis tendes que situar no voso mapa os dous arquipélagos cas súas illas correspondentes. (mapas páxinas 184 e 185).
4º.- Por último facer os exercicios páxina 179 número 1Interpreta o mapa; 181 número 2 Interpreta o mapa punto 1; Claves para estudar páxina 182 e claves para estudar páxina 184.
3º ESO A e B
1º Solucionario
Páxina 203
Claves para estudar:
• Porque se existe corrupción e non se inviste no ben común, o país seguirá no subdesenvolvemento e os gobernos estranxeiros reducirán os seus investimentos.
• É necesario eliminar as elevadas taxas aduaneiras que gravan a entrada de produtos procedentes dos países en desenvolvemento; reducir as subvencións ás súas producións agrícolas, e pagar un prezo xusto polos produtos básicos de que viven moitos campesiños nos países en desenvolvemento, como o café, o algodón, o azucre…
2º.-Chegamos á pregunta 8 páxina 204 e 205. Leédea atentamente e contesta as claves para estudar da páxina 205.
3º.-Para dar por rematado o tema, contesta o seguinte test de autoavaliación:
a. Tendo en conta a súa riqueza, as súas infraestruturas e o seu número de habitantes.
b. Tendo en conta a súa riqueza e como repercute esta na poboación.
c. Tendo en conta o seu desenvolvemento industrial e os seus servizos.
2 Que consecuencias económicas ten o analfabetismo?
a. A man de obra pouco cualificada ofrécese por baixos salarios, o que atrae industria
deslocalizada de países desenvolvidos.
b. Problemas sanitarios, que teñen elevados custos para os estados.
c. Man de obra pouco cualificada que obstaculiza o desenvolvemento.
3 Cal destas afirmacións é certa?
a. Os países en desenvolvemento presentan cifras de endebedamento inferiores ás dos países
desenvolvidos pero non poden facer fronte ao pagamento.
b. Os países en desenvolvemento presentan cifras de endebedamento superiores ás dos países
desenvolvidos e non poden facer fronte ao pagamento.
c. Os países en desenvolvemento presentan cifras de endebedamento superiores ás dos países
desenvolvidos pero poden facer fronte ao pagamento.
4 As zonas en que as mulleres teñen máis limitado o seu acceso ao traballo son…
a. África setentrional e Iberoamérica.
b. África setentrional e subsahariana.
c. África setentrional e Asia occidental e meridional.
5 As cifras máis altas de mortalidade infantil danse en…
a. África subsahariana.
b. Asia meridional.
c. Oriente Medio.
6 Que é o IDH?
a. Índice de desenvolvemento humano.
b. Índice de dependencia humana.
c. Índice de desnutrición humana.
7 Que porcentaxe do PIB se comprometeron a doar,
en 1980, os países desenvolvidos para axuda exterior?
a. O 2,7 %.
b. O 1,4 %.
c. O 0,7 %.
8 Os acordos internacionais para protexer o medio ambiente, como o Protocolo de Kyoto…
a. Axúdanlles a competir aos países en desenvolvemento.
b. Limitan a capacidade de competir dos países en desenvolvemento.
c. Non afectan á capacidade de competir dos países en desenvolvemento.
9 Que lles fai falta aos países en desenvolvemento para seren desenvolvidos?
a. Aumentar as súas exportacións para obter mercados en que vender a súa produción.
b. Investimentos estranxeiros para desenvolverse.
c. Unha forte industrialización e transformacións agrarias e un desenvolvemento dos servizos.
10 Pobreza extrema é a que afecta a persoas con ingresos…
a. Inferiores a 1 dólar/día.
b. Inferiores a 1,25 dólares/día.
c. Inferiores a 1,5 dólares/día.
No hay comentarios:
Publicar un comentario